Alla inlägg den 2 april 2011

Av Frida - 2 april 2011 17:33

Hei.


Slänger in ett snabbt litet blogg inlägg nu då det inte blev något igår. Snart kommer Rasmus och Lousie hit och äter tacos med  mig. Mums, mums! Det ska bli super kul och trevligt. Var nyss upp och försökte lägga på överkastet på sängen. Det gick sådär bra när man hade en livsfarlig lite tiger i sängen. Haha. Tigern var då Siri som tycker det är fantastiskt kul att vara med när man bäddar sängen. Fic mig några klor i handen men annars blev det rätt bra tillslut. 


Jag har varit till Borlänge med mamma idag. Köpte ett par jeans och en fin väska. Perfa, perfa. Behövde verkligen nya jeans och hittade ett par som satt helt jädra perekt. Imon kommer mormor och morfar hit och firar Frida födelsedag. Hihihi. Om två dagar är jag 17! Tänka sig så fort det går. 


Nu lär jag in i köket och diska skärbrädor. Roligt. Elelr inte. Hahaha. 


Hare gött igelkött!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards