Alla inlägg den 23 april 2013

Av Frida - 23 april 2013 21:28

Hej hej.


Är ambitiös och duktig med mina enga projekt. Skolan vet jag dock inte. Är så trött på att sitta framför en skärm och skriva skolarbeten. Exakt sitta vid en skärm och skriva gör jag nu med men för att jag vill. Inte för att det är någon tråkig uppgift. Orkar inte att jag måste skriva en till självvärderingsrapport mer som en grupprapport den här gången dock. Svenska grej som ska skrivas har jag också + några filmanalyser. Vet också att det kommer dumpa ner en mastodont teknikuppgift. Mastodont innebär verkligen masatodont i detta fall. Hittade på ett fint ord föpr någon dag sedan. Pillinarisk. Pillinarsik det känner jag mig när jag fixar med mina bakgrejjer. Ska göra maränger igen och biskvier. Å något jag inte ser fram emot i höst med att flytta är att jag kanske inte får möjlighet att baka lika mycket. Känner på mig att jag kommer hamna i studentkorridor och jag vet att man inte har det fett i kassan när man är student. Dock är det sant att man lägger pengar på det man tycker är roligt. Såg just en väldigt fin reklam på youtube. Jag tittar aldrig klart på youtubereklamer om man inte är tvungen. Gillar den där knappen hoppa över annons. Men den här gången tittade jag på hela! Rubriken, den får ni läsa hur ni vill. 


Haidå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards