Alla inlägg den 17 april 2013

Av Frida - 17 april 2013 22:09

Hejlo!


Vad skall skrivas idag? Nästan all snö är borta och det är verkligen officiellt vår! Barmhärtighet, vilket ord. Imorgon ska jag vara lite barmhärtig. Känner mig så fri fastän det är mer än en månad kvar i skolan. Lite religion att göra imorgon. Sedan någon teknikuppgift som jag vet redan nu är bedrövligt tråkig. Någon får gärna göra den åt mig. Skruvförband och lager. Försökt ändra så att det står 19 år på sidan men det står fortfarande 18. Gör ett nytt försök någon annan dag. Fått mitt matte F prov överstökat. Det känns ganska luddigt i huvudet men vi kan hoppas på det bästa. Tappade lusten nu. Det var synd. För er om ni ville läsa mer. Skulle kanske kunna babbla på en stund till men det har jag inte lust med och då gör jag det ändå. Är klockan 23 snart? Så kändes det inte. Har ingen som helst lust att krypa ner under täcket. Marabou var det inte går man åt. Det knakar i mina knän när jag har tighta jeans. Känns inte som att det är något bra. Alla knakljud i kroppen tror jag dåligt om. Ett nytt pris. Ett nytt liv. En ny dimension. jag känner redan hur tråkig morgondagen kommer att bli. Inklusive det känner jag hur tråkig jag är idag. Eller mer rätt sagt blev nu. Think of the future. And forget everything. Stannar till slutet. Alla sju minuter och somnar under en vilsen månskära. 


God nattis. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards