Alla inlägg den 10 april 2013

Av Frida - 10 april 2013 21:37

Hei.


Å. Tog mig upp i den ljusa tunneln idag. Bara det att vissa bitar av hjärtat är lite känsliga. Höger kammare och vänster förmak. Känner direkt när någon trampar där. Hade min projektpresentation idag vilket gick bättre än jag förväntade mig. Var förvånansvärt lugn därframme. Fint och nu behöver jag inte tänka på projketarbetet något mer. Vilken lättnad! Tog mig även igenom ett CAD-prov idag. Tog mig igenom var inte rätt ord att använda för det var fruktansvärt lätt! Positivt. Klickat nu. På knappen. Skicka. Skickat in min anmälan till universitet och högskolor. Var befinner jag mig i höst? Det är den stora frågan som ännu inte har något svar. 


 

Det syns nog inte men långt där bort sticker det upp några öron. Var ute och åkte lite bil idag och såg nio rådjur! Aldrig sett så många på en och samma gång förut. Inklusive de nio såg vi tre till sen och därefter såg jag ett ensamt  på åkern här hemma. Insåg idag att så mycket snö är det faktiskt inte kvar. Om man vänder blicken åt rätt håll. Det finns vissa håll man ska undvika att vända den mot. Om man inte har lust att bli deppig vill säga. 


Haido. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards