Alla inlägg den 16 april 2013

Av Frida - 16 april 2013 21:42

Hai.


Det är farligt att läsa bra böcker när man inte är ledig. Kroppen dras till fel bok då. När den egentligen borde dra sig till matteboken är det någon kraft som drar den åt motsatt håll och en annan bok. Toast med marmelad mitt i natten. Jag har en bild av natt i England och massor av människor som vaknat, sitter ensamma i köket med en marmeladtoast fram för sig. Det ska jag också göra om jag vaknar mitt i natten någon gång. Åh, jag vill åka till England. Det där var möjligen kanske inte tillåtet att skriva när jag nyss varit där. Utsidan av fish and chippet var så god. Jämför det med skolans sprödbakade och man vill aldrig mer se skolans fiskar. Åh, nu blev jag glad fästan jag tänker på något hemskt. Vill ha en ljussommar natt och en kvist murgröna. 


 

Nu vill jag ha sommar och grönt och fint och sol + en jordgubbe. 


Haidå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards