Alla inlägg den 14 april 2013

Av Frida - 14 april 2013 21:08

Hej hej!


Ljudet var nyss borta men nu är det tillbaks. Undrar vad det var ute och roade sig med. Ljudet i datorn alltså. Datorn blir ganska tråkigt när ljudet flugit iväg. Idag har det varit baksöndag. Kan hända någon gång att det kommer bli framsöndag men än så länge har det bara varit baksöndag. Dagens bak blev muffins med lime och kokos. Eller var det cupcakes? Knepigt det där. Kan säga att det var minimuffins först sedan blev det cupcakes när jag hade på toppingen. Trasslar in mig i sladden titt som tätt. Benen. Jag har stora problem med att veta hur jag ska ha benen när jag sitter ner. Det normala borde vara att bara ha benen rakt ner men det går liksom inte. Inte någon längre stund i alla fall. Väldigt jobbigt med benproblemet när jag sitter i köket och pluggar. Känner mig så kort på de stolarna om jag bara sitter normalt. Lite ord tomt idag. 


 

Skulle kunna döpa dem till snömuffins. Snöflinga, fling, fling. 


Haidoo. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards