Alla inlägg den 15 april 2013

Av Frida - 15 april 2013 22:09

Hej hej!


Här sitter jag och skrämmer upp mig med att läsa vilka kurser programmet jag sökt innehåller. Massor av mystiska konstiga namn som jag inte har en aning om vad de betyder. Nej, bäst att inte tänka på det där. Gjorde klart ett projekt idag. Vad skönt det känns att alla projekt blir överstökade nu. Tycker det är bäst att arbeta själv. Åtminstone när man hamnar i en grupp där inte alla har samma ambitions nivå känns det bättre om man varit ensam. Annars tappar jag också inspirationen. Hinduismen eller buddhismen? Vilken tror ni är mest intressant? Funderar över min religions uppgift som ska påbörjas och avslutas inom fyra dygn. Det lät inte bra men är sanningen. Sanningen är alltid bäst och det är fritt att drömma. Glöm inte det. Känner mig lite kluven mitt itu. Som ett vedträ. Var det där en metafor? Har aldrig förstått det där med metaforer. Sov nog under den svenskalektionen. Min twistpåse står kvar här och i skolans skåp har jag massvis av dumlekolor. Behöver någon som kan hjälp mig att äta upp mitt godis. Första frivilliga som anmäler sig är välkommen hit och äta lite. Fick precis vad jag behövde i brevldan idag! Någon bok om hur man söker jobb. Hade inte kunnat komma lägligare. Tänker inte söka jobb just nu men jag vill veta hur det faktiskt går till när man söker jobb. Fick svar på alla mina frågor genom den lilla boken som låg i brevlådan idag. Toppen.


God natt! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards