Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Frida - 14 augusti 2013 23:00

Hai.


Jag är så väldigt trött ikväll. Tror jag ska gå och lägga mig och börja ställa tillbaka dygnet lite. Vill börja läsa någon bok. Därför tänker jag göra det. Den här dagen har varit ultra tråkig. Kvällen lika så. Inte gett i från mig ett skratt idag tror jag. Alltå har jag också varit tråkig. Tråkonsdag. I natt drömde jag att jag simmade i älven och där var fullt av ormar. Det var ingen trevlig dröm. Drömmer hellre om jordgubbar och sockervadd. Måste nog ta med mig lite godis när jag flyttar. Har massor av godis som bara kommer bli gammalt annars. Risken är väl att det blir gammalt ändå, om jag inte ger det till pappa. Råttan. Har de senaste två dagarna upptäckt löste. Det är riktigt trevligt förutom att det blir massor av skräp i koppen. Är det meningen eller är det jag som har en dålig tekula? Sommarmatten tar livet av mig. Imorgon tänker jag göra något annat. För det är min sista dag här på ett tag. 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards