Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Frida - 8 augusti 2013 22:56

Hailio.


När det blir en regning dag blir plötligt allting fruktansvärt tråkigt. Spelat Zelda idag för det var det enda som var hyffsat intressant. Det gick ganska bra ett tag fast nu sitter jag fast igen. Som vanligt. Något jag verkligen inte gillar är spoilers och fusk. Tycker en film eller tv-serie mest blir ointressant om jag vet vad som ska hända. Antagligen därför jag inte gillar att se en film två gånger eller läsa en bok flera gånger. Har man sett eller läst något en gång så räcker det sedan. Tycker det finns tillräckligt att välja på också så att man inte behöver se/läsa om flera gånger. Sen det där med fusk i spel. Nej tack. 


När jag var på Santorini i början av sommaren såg jag massor av grekiska katter. Sådana där smala höga. De såg ändå ut att må rätt bra även om katterna i Grkekland inte är dirket övergödda. 

       

Några grekiska katter. Det hemskaste var nog att den tre färgade katten, på första bilden, första dagen vi var där var ganska tjocka. Andra dagen kom den bärande på en unge, smög in i en städskrubb med den och på morgonen kom städerskorna. På kvällen gick kissen runt och letade efter sina ungar. Stackaren. 


Hai do. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards