Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Frida - 7 augusti 2013 21:52

Hallo!


Är glad och sjunger ikväll. Vad snällt av spotify att säga att min tid gått ut men ändå kan jag lyssna. De som säger att vi inte haft fint väder den här sommaren har setat inne för mycket. Eller bor möjligtvis i Norrland. Nej, jag vet inte men hörde något om att det varit dåligt väder där. Min dator är glad för den har ett nytt batteri och mer energi. Är jättepepp på att flytta, börja plugga och träffa nya människor. Bra va? Japp! Ska du gå kemisk analysteknik kommentera för då kommer vi gå i samma klass. Gillar att gå tillbaka till början av min spotifylista. Där finns massa låtar jag kanppt minns att jag lyssnat på. Därför jag aldrig tar bort en låt ur listan. För att kunna gå tillbaka och se vad jag lyssnat på genom livet. Old is still gold. Sitter och studerar ett svart får. Fåret kallar sig fysik A. 


 

Oreocupcakes. Yums. 


Hai då. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards