Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Frida - 6 augusti 2013 23:50

Hej.


Ohaio. Nattliga rader. Blivit så beroende av en serie. På youtube. Det finns serier där med. En spelserie. Vilket gör att jag måste spela med själv hela tiden. Alltså spela spelet då jag inte klarat av det och vill inte spoila för mig själv. Ja det är intressant att titta på när andra spelar och jag kan verkligen leva mig in i det. Åhå. Bakade lite idag. Det var längesedan. Gjorde cupcakes som man inte får döpa om till koppkakor. Det kan läsas fel och blir då kroppkakor. Gjorde Oreo cupcakes. Ni vet de kakorna Oreo. Trodde inte de skulle vara så goda men där hade jag visst fel. Goda att göra cupcakes med också. Ett ögonblick var hela köket inklusive mig fullt av små smörklumpar. känner mig fortfarande smörig. Det börjar bli lite tråkigt att vara ledig. Fortfarande inte klar med matten. Varit så trött idag att jag knappt orkat hålla uppe locken. Var för varmt för att kunna sova. därför ska jag lägga mig nu och hoppas på att det inte är lika varmt inatt.


God natt.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards