Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Frida - 11 augusti 2013 23:27

Hejlio.


Lagar mat och har det bra. Snart flyttar jag. Kommer sakna mina katter. Mina pälsbollar. Lagat massor av mat så att jag ska klara mig ett tag. Lyckats ha sönder två pepparkvarnar inom loppet av några dagar. Duktigt av mig. Nej. Det blev pepparrik mat. Peppar är visserligen gott men i normala mängder. Har lagt tre pussel inom loppet av tre veckor. Kommer antagligen inte ha möjliget att pussla sen på ett tag därför gäller det att passa på. Packat en resväska. Inte för att jag ska ut och resa. För att jag ska flytta. Piff poff. Börjar bli lite flyttnervös tror jag. Det är antagligen inte så konstigt. Vem sitter och rättar sommarmatteuppgifter en söndagkväll? Tycker lite synd om dig som rättat min uppgift ikväll men jag är glad att du godkände den! Tittar lite i mina kemiböcker när jag pausar från matten. Det är något intressant jag har framför mig. Undrar var jag sitter om 10 år? Var sitter jag om en vecka? Okej, om en vecka vet jag var jag är. Inte här. Jag har antagligen skrivit det förut men det är värt att skrivas igen. Människor är konstiga. 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards