Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Frida - 31 mars 2013 20:38

Hallo!


Här sitter jag och sjunger. 4sides4nights. Glad påsk på er! Min påsk har varit fin förutom långfredagen som var en dålig dag. Vissa dagar är dåliga. Andra är bra och det är ju tur! Igår hjälpte jag de andr ahär att tapetsera. Kändes som att det kan vara bra att ha lite erfarenhet av att tapetsera om jag ska göra det själv någon gång. Det blev fint även om det inte var helt lätt. Ätit ett ägg för man behöver inte överdriva. Bakade en kladdigkaka idag med vitchoklad och marshmallows. Istället för trårta. Mycket roligare och godare. Fattar inte att jag åker till London imorgon! Det ska bli jättekul och jag är nervös och fortfarande livrädd för Frankfurt och whooooppp! Hyper nervösat över att bli sjuk hela dagen men jag känner mig frisk som en nöt i ett litet skal och hoppas jag får känna så tills på fredag! En klenod. Vad är en klenod egentligen? En släktklenod. Jag tror jag kan säga att jag fick en sådan idag. Får bevara den på något fint ställe och känner mig hedrad som fick den. Whhhhhooooooaaaa! Daydreaming. Lalala. La ett pussel, det är bara blå bitar kvar. Livet är som ett pussel med bara blå bitar. Svårt att välja rätt. Nästa gång jag skriver i bloggen är jag förmodligen nitton. Det känns lite hemskt. Nej huff. Nu ska jag ha det fint och hoppas ni får det fint med!


 

Kaka. 


Haidå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards