Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Frida - 13 mars 2013 22:11

Hallo! 


Maskrospolitanum och lortiga tår! Vad har hänt idag då? Det har varit en ganska neutral onsdag. Tänka sig att inom en månad har jag sökt universitet. Tiden går fort. London callig. Lalalal. Nu nalkas ljuuuva sommar. Två veckor går fort. Mycket. Vet inte vad jag babblar om. De som undrar om det inte är dags för en påvinna, nej nej nej. Påven ska ju vara en man enligt den katolska kyrkan. Inte jämnställt men det är det heller inte i Ellos katalogen. Läste road trip genom Frankrike och Spanien någonstans. Vore det inte ganska trevligt med en roadtrip genom Tyskland och Frankrike? Någon som vill följa med om något år eller så? Samma tid och samma år. Finns vissa saker jag känner mig ganska ensam om. Ett bra exempel är att jag inte har någon facebookapp i min telefon. Vem behöver det när twitter finns? Inte jag. Vill man mig något är det större chans att få ett snabbt svar om man skriver ett sms. Möjligtvis ett mail. Mail, tänka sig att jag faktiskt använder mig av det ibland. En till sådan ganska ensam grej är att använda väckarklocka. Är du 18 år och också gör det? Här är jag, vi är åtminstone två. Skulle aldrig riktigt kunna lita på ett mobilalarm. Fär har vi en till sak. Jag brukar faktiskt stänga av mobilen på natten. Sover Frida sover också hennes telefon. Ibland när jag är orolig i själen ställer jag till och med två klockor på rigning. 


Hai då! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards