Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Frida - 6 mars 2013 22:02

Hej hej.


Idag har det varit projektdag igen. Precis som igår och dagen innan det. Det är nämligen projekt vecka. Kommer kännas som en gigantisk lättnad när det är inskickat och klart. Fyra dagar kvar. Läste ut en bok för någon kväll sedan. En sådan bok jag önskat jag läst på en solig strand i ett annat land. Nu gjorde jag inte det därför hoppas jag den boken jag väljer att läsa på en solig strand i sommar är lika bra. Jag och mamma bokade en resa för ett tag sedan. Till Santorini. Det ska bli fint. Tracka inte ner på gult. Färgen alltså. Den är fin och det är taskigt att säga gult är fult. Tänk på färgens känslor. Annanas. Det kan vara gott om den är färsk och fint mogen. Ej om det är tillexempel annans glass eller juice. Persika, persika! Idag är vi lite exotiska här. Vore det inte bra gott med mango? Mums! Och lite lakrits på det så är kvällen fulländad. Jag vill till Oregon var jag på väg att skriva men det blev ju helt fel. Jag vill någon annanstans. Lille katt. Hon är en riktig ulv i fåriga kläder. Hungern har ingen nödlag. Bara så att ni vet. 


Hai då! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards