Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Frida - 27 mars 2013 21:54

Hej hej!


Imorgon är det påsk. Det gick fort. Igår var det fysik prov, idag matte F prov och idag har jag skickat in självvärderingsrapporten. Det lättar lite om än inte mycket. Vecka 15 är tjockaste på länge tror jag. 10 april. Hua. Det kliar i ögonfransarna. Idag har det varit sådär slappt och fint och trevligt som det ska vara dagen innan nästan påsklovdagen. Även om jag fått ganska mycket gjort. Var väldigt trött ett tag men en uppmuntrande CAD-lektion gjorde att tröttheten blåste bort som ett löv. Uppmuntrande var kanske fel ord men det är ibland lätt att skratta på de lektionerna. Tagit fram min resväska. Den var större än jag minns den. Månen är en cirkel. Hitta guldkornen bland riset. Det kanske inte blir lätt men man kan försöka. Daydreaming daydreaming aaall the time. När man lånar någons cykel, får man inte lite samma känsla då som när man tar på sig någon annans skor? En ganska obehaglig känsla. Skrev klart min självvärdering idag vilket innebär att det bara är presentation kvar på projekt arbetet. Snart är det över. Underbart!


 

Där ligger det någon. En fin hårboll med vassa klor. 


Hai bai. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards