Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Frida - 12 mars 2013 22:54

Hej hej.


Vad hände? Jag är ypperligt trött av mig. Någon morgon människa det är jag inte. Kvällen har varit väldigt bra och whippig! Hoppi hopp whipp. Idag har jag varit i Uppsala och tittat på deras universitet. Längtar till universitetslivet samtidigt som jag är blåtta livrädd. Uppsala blir det nog inte. Inte först i rangordningen i alla fall. Möjligen längre ner. Passat på att äta en hel årskonsumtion av bananer. Vilket innebär tre stycken. Bananer är inget jag äter ofta så det är väl bäst att stoppa i sig flera stycken när man ändå är igång. Tänk att projektarbetet är klart. Vad fantastiskt. Utmaningar är väl bra? Tror det. Ska ge mig på att baka biskvier så fort tiden tillåter. Tycker inte ens om biskvier men jag vill testa att baka dem och det finns förmodligen andra här som är villiga att stoppa i sig. Tchaoo!


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards