Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Frida - 3 mars 2013 21:25

Hello!


Idag har jag bakat igen med betydligt bättre resultat än i fredags. Dock har jag inte kommit underfund riktigt med hur jag ska lyckas med kakspritsen. Övning ger färdighet. Tråkigt men sant. Såg lite på tv också. Vasaloppet. Skulle aldrig någonsin ge mig ut och åka nio mil i skidspåret. Fy på folk som tar andras bilder. Imorgon är det alltså skola igen nej nej. Kom och rädda mig, har jag lust att skrika.   

Mina strasbourgare. Upptäckte senare att de visst heter strassburgare vilket inte låter lika roligt så tänker fortsätta kalla mina strasbourgare. Som platsen i Franska alperna. Vill åka till alperna och se hur det ser ut. Fina blev de. Och goda. Bättre än dalmasarna. 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards