Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Frida - 16 mars 2013 23:00

Hello!


Här sitter jag och sover. Nej, jag skriver ju. Idag har jag varit riktigt oeffektiv och inte gjort något vettigt alls. Har inte varit utanför dörren. Hoppsan. Vd varmt det blev. Å jag vill till sängen så varför går jag inte dit? Ska göra det nu. Läst en bok. Den är kul och man blir glad av att läsa. Varit som väldigt glad idag igen fast jag haft ganska tråkigt. Det är bra tror jag. Imorgon måste jag nog göra något nyttigt. Får se. Gammal. Vi måste ta hand om de gamla. Kan inte tänka mig att nästa år ska jag rösta. I politiskt val. Det låter hemskt. Grejen är den att det mesta låter hemskt just nu. Många saker. Sävsjö. Har jag aldrig varit i. Kanske kommer jag dit någon gång det vet man aldrig. Ätit jordgubbar. Det får mig att längta ännu mer till sommaren. Snön verkar aldrig försvinna och det verkar aldrig bli varmare utanför fönstret. Brr. Not a walk in the park. Igår var det fredag. Det var lika trevligt som alltid. Tre enkla bokstäver. OLW. För det mesta står de på påsen när jag köper chips. Om jag inte köper pringles. Förlåt Estrella men ni har inte lyckats fånga mitt smaksinne. Jordgubbsglass.


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards