Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Frida - 2 mars 2013 22:56

Hejlo. 


Jag är trött och har inte ens gjort något vettigt idag. Om jag har gjort något överhuvudtaget så är det inte värt att nämnas. Har ingen som helst lust med skola igen. Har väl inte skrivt för jag har haft annat för mig. Ätit och så. Försökt bakat vilket blev total misslyck. Det blev dalmasar med fula russinnäsor. Jag är butter idag och det hörst. Det är meningen också. Det har varit såhär hela dagen och kvällen och ska fortsätta vara så. Jag la pussel. En bit borta och skyller allt på någon liten med fyra ben. Lade ut ett nytt så nu är det bäst hon håller sig borta. Varför är klockan redan snart tolv? Söndag. Fem veckor sen är det påsklov. Det lät ju underbart. Vill inte sa Frida. Fy vad är det här. Jag är inne i en negativ zon. Det händer ibland. Läste nästan ut en bok. Upptäckt charmen med att läsa igen efter att ha varit i en svacka även där. Sportlovet har varit fint. Blev inte som jag trott men det var positivt. Är det sant att man aldrig glömmer vissa saker? Jordgubbe. Pulvermos och mandarinklyfta. Tänker för mycket som vanligt. Melankolisk kanske är rätt ord. Inte fabulöst. Varför pratas inte latin längre? De orden låter lite som trollformler i Harry Potter. Våren känns väldigt långt bort fastän den är så nära. Maskros. 


Sov fint. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards