Alla inlägg den 10 april 2016

Av Frida - 10 april 2016 21:05

God kväll! 


Skrev en smiley. En smiley. Smiley. De har inget här att göra. Men de får gärna vara på andra ställen. Igår var det jättefint. Både vädret och upplevelse. Såg mer blåsippor än någonsin även om det kanske inte var riktigt så mycket som jag föreställt mig. Blir så överväldigad av nya omgivningar. Måste stanna upp och andas lite. Idag har det varit slappdag och det var välförtjänt. En tekopp på andra sidan jorden. Avskyr när hjärnan känns helt tom och uttömd. Så där som det blir när man tittar på TV6. Tänker fortsätta klanka ner på den så länge den existerar. Alternativt byter utbud totalt. En gulsippa. Finns det gulsippa?  Kan någon lära mig sjöfåglar. Stör mig på att jag är så dåligt på dem. Särskilt nu när jag befinner mig på en ö i havet. Fiskmås. Det är ungefär det kunskaperna sträcker sig. Svan och skrattmås. Mycket mer än så är det nog inte. Ett ostron. En mussla. 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards