Alla inlägg den 3 april 2016

Av Frida - 3 april 2016 08:11

God morgon! 


 Igår åkte jag till Göteborg och det var trevligt. Ja, det var trevligt att åka buss genom ett vårigt landskap. Det bästa med våren är att man har en hel sommar framför sig. Kanske. Nej, jag vet inte men det är i alla fall en väldigt bra grej med våren. Det finns så mycket fint. Att blommorna kommer fram igen och att träden blir gröna. Att ljuset återvänder. Ljuset är fantastiskt. Klättrade lite i berg igår. Kanske inte klättrade men gick i alla fall upp på ett berg. Det var jättefint. Älskar små naturliga äventyr. Äventyr i naturen måste ju vara naturliga. Något. Någon. Vill dela med mig av bilder men det får bli från datorn senare. Suck. Imorgon börjar det. Oh. Liten och rädd. Vill vara en fågel och flyga iväg. Såg några jättefina fåglar igår. De var som svanar fast svarta, bruna och vita. Det var säkert någon spännande sjöfågel. En del inom mig vill vara bra på fåglar. Kanske därför jag vill flaxa som en fågel. Ha det fint! 


Hai då! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards