Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Frida - 30 juli 2013 23:21

Hejlio.


Börjar bli tråkigt med sommarlov. Säger sommarlov även om jag slutat gymnasiet och sånt. Varit sur och butter i flera dagar. Negativt. Vill fortfarande åka till Kongo och gömma mig. Måste göra tråkiga saker ich det påverkar kroppen så allting blir tåkigt. Har en väldigt negativ inställning nu. Det blir bättre snart, lovar. Intalade mig igår att något jag aldrig tänker göra är plugga på distans. Det är svårt och tråkigt att plugga själv. Vem vet om tio år kanske jag sitter här och distanspluggar. Mwohopp. Blurp. Plockade några vinbär. Tänker göra sylt av dem för svartvinbärssylt är den godaste sylt jag ätit. Prova det. Något säger mig att det inte går att köpa i affären. Då får man göra egen. Enkelt och göra man bara som det står blir det oftast bra. Hittat några körsbär. Ganska många faktiskt. Dock sitter de högst upp i trädet. Tråkigt igen. Körsbär är annars goda. Hallon också. Blurp. Förlåt för att allt är så tråkigt här.


God natt.  



Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards