Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Frida - 9 juli 2013 22:25

Hej.


Idag har jag vaknat tidigt ur en dröm för att sedan inte kunna somna igen. Drömmen var bra och jag låg kvar i sängen två timmar för det är sommarlov. Nu vill jag vara ett nottecken och flyga i vinden. Eftersom att det har varit så fint väder utanför fönstret idag har jag haft en somrig sommardag. Läst en bok cyklat och haft det fint. Nu har jag ägnat en stund till att läsa om olika sjukdomar. Vet inte varför jag kom in på det men det var ganska intressant. Läst om allt från tyfus till rotfyllning av tand. Nu ska jag sova men först läsa lite i en bok med alldeles för många personer. Läst halva boken och den känns ganska ostrukturerad på något vis. Nja, längtar tills jag får börja med nästa. Vet att jag inte måste läsa ut denna men det känns onödigt att läsa halva boken för att sedan sluta. Den är ändå helt okej om än lite underlig. Dit man längtar. Är det en bok eller något? Varför har jag annars de orden fast i huvudet ibland. Gillar de orden. Saknar något lite för mycket för att vilja erkänna det. 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards