Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Frida - 17 juli 2013 22:36

Hai.


Plingeling. Har varit trött hela dagen. Tråkigt. Det är varmt och fint ute. Mindre tråkigt. Verkligen härligt att vi fått en sådan fin sommar! Känner tröttheten sänka sig. Zzz. Ätit prinsesstårta idag. Det är väl ingen höjdare. Gillar inte tårta så där vidare värst mycket. Jag måste damma och det är så ultratråkigt! Förstår inte hur det kan bli så dammigt. Kent. Det är väl ett underligt namn? Kent kent. Har absolut inget vettigt att skriva om ikväll. Farmakologi. Det vet jag inte vad det är men det låter intressant. Gått längst upp i min spotifylista och lyssnar på gamla godingar. Sådana där låtar jag lyssnade på för fem årsedan då jag var usel på engelska. Nu förstår jag vad de sjunger om. Kvällarna går för fort och nätterna är för långa. Tänka vad mycket man skulle hinna med om man inte var tvungen att sova. Visserligen är det rätt skönt att sova men ibland känns det som slöseri med tid. Nu ska jag ändå sova för att jag är så illa tvungen om jag inte vill fortsätta att var trött.


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards