Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Frida - 16 juli 2013 23:15

Hallo.


Idag har jag varit i Linköping och skaffat mig någonstans att bo! Kommer att bli inneboende och det känns faktiskt väldigt bra. Nu slipper jag sitta och oroa mig för att inte ha take överhuvudet om cirka en månad. Det som oroat mig mest hela tiden med hela den här universitetsgrejen. Kan tipsa om att lägga ut en annons på till exempel blocket om man söker boende. Möjligen att jag hade lite tur men det gick väldigt bra för mig! Ser fram emot att flytta dit och börja mitt studentliv. Läste äntligen ut den andalusiske och har böjat med en ny, mycket bättre. Även hunnit med att titta på grisar idag. Massor av små söta minigrisar. Kultingar med ett mer korrekt ord. Skulle vilja ha en liten gris för de var otroligt söta. 


   

Imorgon ska jag städa här och göra lite andra små saker. Känner att det här rummet börjar likna en svinstia. Inte bra därför ska jag ändra på det. 


Hai då. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards