Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Frida - 25 februari 2013 22:13

Hejsan hejsan!


Ögonen är trötta och locken rullar ner. Musik är fint. Idag har jag solat för första gången iår! När solen tittar fram igen efter två månader gäller det att passa på. Tog en stol och satta mig på en solig plats med några bragokex i handen. Brago är bästa kexen och vill man lyxa till det lite köper man dem med choklad. Det var varmt där i solen. Lite i alla fall. Igår var det söndag. Söndag betyder vara i köket. Gårdagens skapelser blev blåbärscupcakes med vitchoklad. Väldigt goda blev dem. När jag väl har kameran här ligger usb-sladden där nere. Det var synd därför får ni se bilder av dem en annan dag. Varit duktig och arbetat med projektarbetet idag också. Imorgon lär det inte bli något för då ska jag roa mig med annat. Alltså tur att jag gjorde det idag. Skållat några mandlar också. Plopp plupp när de hoppar ur sina skal. Ska ha dem till något som skall skapas. På onsdag. Ser fram emot det. Whoppie hippie! Whoppie pies ska jag prova på någon gång. Inklusive biskvier. Vill verkligen testa att göra biskvier även om jag inte ritkgit gillar det. Kan bli intressant att prova i alla fall. Nu är det nog läggdags. Ni får ha det så bra!


Baii haii. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards