Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Frida - 13 februari 2013 20:56

Hej hej.


Puh. Ibland blir det varmt. Nu var en sådan stund. Ljuset har återvänt. Bara värmen kvar. Var är du? Så det är onsdag. Trodde mer på torsdag. Igår var det semladag. Klart jag åt en semla. När jag blir stor ska jag också bi sådär bullig att jag bakar mina egna. Y prim x. Fick min hatt idag. Whooippe. Mercredi. Åkte lite skdior idag. Fast jag inte orkade. Egentligen. Hur bra gick det här? Inte så värst. Lika som konstruktionsprovet. Läraren är ond. Nu ska jag inte tänka på smmansatthållfasthet på ett bra tag. Om jag ens kommer göra det igen. Yoyo. Oj. Har satt jag och skrev. Hare gott lille igelkott! 


Hai bai. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards