Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Frida - 5 februari 2013 22:38

Hai.


Har haft massa saker för mig på datorn de senaste kvällarna. Det betyder att jag knappt hinner blogga fast jag vill. Blir så att jag glömmer bort det. Antar att boggen inte är högst prioriterad. Har den känslan igen. Att jag borde sovit för länge sedan. Varit trött som en bomb i ögonen hela dagen. Vet precis hur änslan kommer bli när jag lägger mig. Kommer ligga med svidande ögon och en kropp som inte är trött. Ouff. Är så trött på allt som har med ordet projekt att göra. Fy urka. Och imorgon är det prjektarbete. Urk. Insåg att det bara är tre veckor kvar innan allt ska vara klart. Lite panik brttom nästan. Lär väl jobba 20 timmar nu varje tre vecka som är kvar. Oppp.


Baii! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards