Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Frida - 8 februari 2013 23:26

Hej hej.


Skriver lite nu fast jag inte tänkt det först. Äntligen lite helg igen. Måste plugga teknik i helgen även om jag inte vill för det är prov nästa vecka. Sammansatt hållfasthet låter bara läskigt. Vet inte om jag kan något överhuvudtaget. Det får vi se imorgon när jag börjar plugga. Anmälde mig till högskoleprovet. Hu. Är lite rädd, för mig själv. Hittat någon fin musik som är värd att lyssna på. Tack vare twitter. Gillar twitter massor. Ibland blir jag så trött på sociala medier att jag önskar jag fötts hundra år tidigare. Twitter är ett undantag. Förlåt för inaktiviteten här. Det ska bli bättre nu. Gillar perioder då jag drömmer mycket. Har varit så några dagar nu. Inatt var jag i Thiland med mamma och en hund. Igår var min säng full av gigantiska sniglar. Den där snigel drömmen var inte så mysig men det är kul att drömma ändå. Okej, det sägs att man drömmer varje natt vilket säkert är sant. Något som också är sant är att man inte kommer ihåg  vad man drömt varje natt. En till sak jag gillar är att bo nära den stora vägen. Serbilar åka förbi där ute i natten och får en sällskaplig känsla. Helt ensam och långt bort från yttervärlden är jag ändå inte. Är betydligt gladare ikväll än igår. Vet ni vad jag tycker är underskattat, pussel. Det är harmoniskt att pussla. Ni som aldrig försökt, prova! 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards