Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Frida - 7 februari 2013 23:30

Hejlo.


Borde väl sova. Tappat livsgnistna har jag inte gjort. Men något har jag tappat. Vet inte vad det är. Det kanske ligger på golvet. Vilket innebär att det bara vore att böja sig ner och plocka upp det. Så enkelt är det inte. Tappade nyss humöret också. Lust att sitta uppe hela natten för att hämnas på damen på andra sidan väggen. Fast det vore inte smart. Är trött på det här nu. Många saker i livet är en slump. Undrar om livetville att det skulle bli så när dessa saker inträffar? Är sur på mig själv för ganska mycket skaer just nu. Släpp nålen i höstacken. Plocka upp de andra. Det bästa vore nog om hösten kom tidigt. Nu är jag melankolisk och sammanbiten. Vet inte vad jag ska göra med livet. Med en tolftedel kvar kan man inte ge upp. Snart är det här kapitlet också slut och vi vänder blad. Å vill springa och hugga ner ett träd. Eller resa. Platsen är redan utvald. Tänker alltid på samma plats när jag har den här känslan i mig. Ingen av er vet men kan kanske gissa. Pratar inte om den här platsen så ofta, men det händer. En klippa och ett hav.


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards