Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Frida - 17 februari 2013 22:29

Hej.


Det här var en bedrövlig dag. Varför stannade jag inte i sängen imose? Har varit arg idag. På katten. Man kan faktiskt bli det. Riktigt rejält. Vi är inte kompisar längre. Haft otroligt tråkigt också. Gått runt och varit rastlös. Pluggade lite konstruktion, digitalteknik. Det är endast underligt. Åt en apelsin. Full av kärnor. De är inge roligt när de är fulla av kärnor. Blev väldigt trött i mina ögon nu. Trevligt att jag har sovmorgon imorgon. Det har jag visserligen varje måndag men extra lång är ju inte helt fel. Bara en vecka kvar till sportlov. Det blir fint. Längtar lite till sommaren. Lite var kanske fel ord. Skulle stått mycket där. Snön smälter bort. Tack. Kan inte välja. Undrar. Elixir. Det var ett fint ord. Om jag mot förmodan någon gång får ett barn måste det bli en pojke så jag kan döpa den till Alexis. Gillar det namnet utan att veta riktigt varför. Oj oj.


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards