Alla inlägg den 21 november 2013

Av Frida - 21 november 2013 21:19

Hej hej!


Var är vintern? Jag vill se snöflingor. Borde flyttat norrut istället. Nej. Trivs bra här även om det faktiskt kunnat få komma några snöflingor snart. Fast å andra sidan kommer jag vara positiv till plus grader hela vintern. Allt  för att inte cykeln ska vara ihop frusen. Det var den igår. En växel och knappt några bromsar. Idag var den upptinad igen vilket var fint. Får se till att inte sluta på en högväxel. Då kan det bli jobbigt dagen efter om det frysit under natten. Vaknade till regnet imorse. Så mycket regn att det läcker i taket. Dripp dropp. Det var inte bra. Tror tanten blev lite bekymrad. 

Igår var jag på bio med mina Lkpg vänner. Vi såg Catching fire och den var väldigt bra! Över mina förväntningar faktist och samtidigt bättre än den första hunger games filmen. Men en sak bara, sådär kan det ju inte sluta? Se filmen så förstår ni. Och ja jag vet att det kommer två filmer till men ändå! I alla fall den var bra. Ska ni på bio inom den närmaste tiden kan ni se den. 

Idag har jag varit på universitetet och räknat mardrömsmatte och ätit muffins. Det var dagens bästa, muffinsen! En överraskning. Imorgon ska jag bo på hotell! Och äta hotellfrukost på lördag. Mums. 


Catching fire och den här låten. Fint. 


Hai då. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards