Alla inlägg den 3 november 2013

Av Frida - 3 november 2013 21:53

Hei.


Jag glr ingenting och tänkte att då kan jag skriva lite här. Klockan är 21.54 och jag har egentligen ingenting att skriva. Jag är tillbaks i Linköping igen. Dalarna var väldigt fint och trevligt. Varit med mina vänner, bakat och haft det bra. Härligt att vara ledig lite men imorgon kör jag igång igen. Börjar med organisk kemi 8.15 imorgon. Cirka elva timmar dit. Bakat kolakakor och de blev lika fina som om en fabrik hade gjort dem. Kanske till och med finare men framförallt godare. Chocolate chip cookiesar med russin och de blev fantastiska. Russin är gott, lär er det. Ibland räcker inte modet till. Då är det så helt enkelt. Inget annat att göra än att samla på sig lite mer mod innan man kan göra det som var tänkt. Får ont i själen och vill inte vara med mer. Nu blev jag melankolisk. Det var inte bra. Total melankoli och mandelbiskvier. Det är en obehaglig känsla när man inte vet om man är ensam i huset eller inte. Flera själar i en dans med månen. Seglat ut från hemmahamnen och befinner mig på okända vatten. Saknar något som inte ska saknas. Nu ska jag lägga mig i en säng som inte är lika skön som min säng i Dalarna. Det är bra för då ligger jag inte och drar mig så länge på helgerna. 


Hei då. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards