Alla inlägg den 22 september 2010

Av Frida - 22 september 2010 20:51

Hai.


Jag vill ha vitt nagellack. Och under- och överlack. Tänker köpa det nästa gång jag kommer till Borlänge. Då ska jag måla något roligt på naglarna sen. 


Idag är det i alla fall onsdag då. Hade Word prov idag. Gick väldigt bra faktiskt. 


Läste ut en bok igår också. Pepparkakshuset av Carin Gerhardsen. Flera brutala mord inträffar i mellansverige, vem är mördaren?  Väldigt bra början på den här boken fast sedan tycker jag på något sätt att boken blir alldeles för lik något jag läst förut. En särskild bok jag tänker på när jag säger att jag läst det förut också. Vilken tänker jag dock inte berätta. Men i sin stora helhet är det här en bra och ganska spännande deckare. 


Heirå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards