Alla inlägg den 1 september 2010

Av Frida - 1 september 2010 21:22

Hei hei.


Dagen har varit bra, inget speciellt. Snart är det oktober. Så hemskt det låter men det har blivit som någon vana att varje år när det är september att gå runt och säga mest hela tiden: snart är det oktober. Någon som har tips på någon bra musik? 


Jag vill ha en ny mobil! Helst nu genast men jag ska verkligen försöka vänt till jul så jag kan få en och slippa köpa den själv. Nu kom jag på en sak alltså verkligen. Vad tänker jag inte berätta. Haha. Vad dum jag kände mig nu men det är nog ändå inget ni bryr er särskilt mycket om och jag kanske skriver det senare i veckan. 


Vad händer med alla människor i ett höghus om det börjar luta?


Jag får nog ta och kontakta någon slags höghus expert snart om jag ska fortsätta fundera så mycket på höghus. Just nu är det bara så att sådana hus intresserar mig speciellt mycket. 


Älvor.


Heirå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards