Alla inlägg den 2 september 2010

Av Frida - 2 september 2010 21:45

Hei.


Imorse var det riktigt kallt. Burr burr, snart kommer det snö. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Längtar faktiskt till jul. Imorgon är det fredag igen. Känn skönt på alla sätt förutom att jag lär skriva någon slags ''logg'' om boken jag läser på engelksa. Och ''loggen'' ska självklart också vara på engelska. Huh. Varför kunde alla inte bara prata samma språk? 


Hade någon matte diagnos idag. Det var svårt, men gick ganska bra i alla fall. 


Varför måste jag bli påmind om er igen? Jag som hade lyckats förtränga så mycket som var möjligt. Så var det just eran klass som måste ha idrott efter oss. Jag har lust att bara sparka av er allihop öronen. Slipper i alla fall se er dagligen och det är jag hemskt glad för.


Något positivt är i alla fall att datorkunskapen har blivit ganska rolig. Och för er som inte vet så är inte datorkunskap något speciellt jag har bara för att jag går teknik. Det teknik har som inte andra har är teknik utveckling som också är riktigt roligt. 


Hur högt måste ett hus vara för att få kallas höghus?


Heirå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards