Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Frida - 15 augusti 2010 22:38

Holi havo!


Idag är det söndag, veckans tråkigaste dag enligt mig och idag har jag bara degat. Läste ut en jättebra bok. Den röda damcykeln av Mats Ahlstedt. När jag tog den ur hyllan på biblioteket tänkte jag ungefär: den här boken låter bra men är säkert lite små tråkig. Där blev jag verkligen positivt överraskad. Det var en sån där bok som var himla svår att lägga ifrån sig för den var så bra. Rekommenderas verkligen. Så har jag börjat i en ny bok också. 


Det var väll allt för dagen. Försökte ta lite bilder på mig och lill katt också. Och just nu sitter jag och drogar en låt. The Listening - Eyes Set To Kill. Lyssna om ni har samma musik smak som mig annars kan ni strunta i det. 


  

Hajrå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards