Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Frida - 11 augusti 2010 22:10

Hei.


Idag har jag varit i Lunån. Något litet ställe där de gjorde ost. Det gick runt en påfågel där också. De fåglarna är faktiskt fina. Sen åkte vi till Torsång och jag käka glass. Gottit. Sen har jag klippt gräset och läst lite i en bok som faktiskt är jättebra. 


Jag har tänkt att göra Sverige naglar också. Alltså måla naglarna i gult och blått, men har märkt att de gula lacket slits mycket enklare av än det blå så jag målar nog alla naglar blå istället. Och till er som träffar mig dåd och då så är mina naglar helt äkta. Alltså inget löst jag klistrat på. 


Och till er som undrar varför jag aldrig använder smilysar när jag bloggar är det för att jag försöker skriva så korrekt som möjligt. Och föröker vara så seriös som möjligt också men bara därför innebär inte det att det här är någon sur blogg. 




Hejrå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards