Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Frida - 2 augusti 2010 23:08

Hei!


Idag har jag varit social och trevlig hela dagen. Gick upp halv 8, helt fantastiskt för att vara mig på sommarlovet. Och gud vad te sugen jag blev nu. Så var bara tvungen att skriva de. Men i alla fall jag gick upp tidigt så åkte jag med några kompisar till Borlänge. Trevligt. Jag köpte jättegulliga örhängen med körsbär. Så var vi där ett tag sen åkte vi hem igen. Då ar jag trevlig och lagade mat till hela familjen. Matlagning idag igen. Haha. Sen tog jag lite bilder på mig och Siri. Kanske jag lägger upp nån i bloggen sen, fast Siri var inte jätte intresserad av att bli med på bild. 


Efter de så var jag social med familjen och spelade YATZY. Och jag lyckades få den där Yatzyn man ska ha i slutet och som ger 50 poäng. Fast mamma vann ändå. Och till slut har jag varit social med några kompisar. Åkte en moppe tur och det var trevligt. Och imon ska jag vara social igen. De tar på krafterna det här så jag tror det är bäst att jag går upp och osocialar mig med en bok snart.


Grattis till de som har tänkt att fylla år de 12 närmaste månaderna också.


Varför är det så svårt att glömma saker?


Hejdå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards