Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Frida - 4 augusti 2010 20:49

Hei.


Inatt har jag sovit i combicampen med några vänner och nu är jag jättetrött.  Somnade väl runt 4. Ni som inte vet vad en combicamp är får ta reda på det själva om ni vill veta för jag tänker inte berätta det. Vi hade kul i alla fall. Åkte med mopparna ner i Sveaparken och blev 5 år igen. Haha. Tänk när alla typ slogs om att få åka linbanan och när man trampade som en tok för att få den där karusellen att åka så fort som möjligt. 


Sen har jag inte gjort speciellt mycket idag. Mest gått runt och varit trött. Spelat kort med mamma. Nån som vet hur man spelar två mans Whist? Inte öppen whist då utan annan. Öppen kan jag med vore kul att kul att kunna den andra varianten också. Sen spelade vi YATZY. Första omgången fick båda jag och mamma yatzy, hur ofta händer de? En på tusen typ man spelar med våra regler.  Sen andra gågnen ''fick'' mamma yatzy igen. Fast de tror jag inte på. Jag tyckte nog de var på lite konstigt sätt i alla fall. 


Heirå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards