Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Frida - 17 oktober 2010 21:15

Hei.


Idag har det varit en sådan oändligt lång söndag. Jag har inte gjort något alls. Jo visst har jag gjort saker men inget av intresse. Bakade scones. Jätte längesedan jag gjorde sådana. Goda i alla fall. 


Funderar på att göra om bloggens utseende men har egentligen ingen lust. Låter som att jag använder någon slags tonart nu som säger att jag inte har lust med någonting. Fast i själva verket har jag visst det lust med saker. Det här har bara varit en sån tråkig dag vilket innebär att bloggen också ska vara tråkig idag.


Måndag imorgon. Jag längtar faktiskt dit. Skulle kunna tänka mig att stå vid skåpet i skolan nu och vänta på kemi lektion. Bättre med det än tråkig söndag. 


Tänk om 10 veckor har det varit julafton. Vad roligt, jag längtar så mycket dit. Julen är mysig och förhoppnings vis är marken full av snö då. 


Vintern 09/10

   Tänk att det var så mycket snö i vintras att efter ett tag syntes nästan inte staketet. 


14 oktober 2008

  

Samma träd 14 oktober 2010, 2 år senare.

  


De där två bilderna måste ju visa att hösten var tidigare i år än för två år sedan, då det har fallit av fler löv på årets bild. 


Cheatercheaterbestfriendeater.


Det här inlägget blev visst inte så tråkigt som jag tänkt mig i alla fall!


Heirå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards