Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Frida - 5 oktober 2010 20:55

Hai.


Idag har jag varit till tandläkaren då och jag ska få tandställning. Buhä vem vill ha? inte jag. Men det är som tur är i alla fall bara någon sak man ska ha i på natten så jag slipper ha den bland folk. Det var de tandläkaren sa det.


Jag har varit i skolan också, såklart. Började med perspektiv på bilden. Inte så kul men det går nog. Också CAD sen. Det är roligt bara lite svårt att komma ihåg alla kommandon och komma på vilket man ska använda på rätt ställe. Engelskan efteråt var bra nåt shcovsel med glosförhör och sen gick jag till tandläkaren.


Tomater till lunch. Idrott efter tomaterna. Vi har alltid jogging till uppvärmning. Väldigt tråkigt. Efter joggingen körde vi i alla fall någon lek med någon gigantisk boll som var läskig. Volleyboll efter den gigantiska bollen. Insåg att jag är lite rädd för volleybollar också. Haha. Bollar är nog inte min grej men det var ändå ganska roligt om än lite slappt. 


Sen så slutade jag klockan ett idag fast det visste jag inte förens klockan var halv två. Smahälls läraren var i alla fall inte där idag så vi fick sluta tidigare. Trevligt. 


Jag har bakat muffins idag också. Muffins med svartvinbärssylt. Riktigt goda blev de. Nu ska jag lyssna på lite musik och om sisådär en timme tänker jag gå upp och läsa en förhoppningsvis bra bok.


Heirå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards