Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Frida - 1 oktober 2010 22:56

God kväll.


Jag lägger nästan aldrig upp musik här i bloggen så nu tänkte jag att det var dags att göra det. Visserligen är det kanske ingen som kommer att lyssna men det ser i alla fall lite fint ut. Kom att tänka på filmen Let me in när jag upptäckte att jag satt och lyssnade på en låt med samma namn. Och eftersom att jag älskar boken som Let me in är baserad på så lägger jag helt enkelt upp den låten. Älskar förresten låten också.


Eyes set to kill - Let me in



God natt.

Av Frida - 1 oktober 2010 22:34


Hai ho.


Ganska skönt med fredag och helg fram för sig, även om det här är första gången på länge som jag faktiskt inte gått runt och längtat efter helgen. 


Slapp dag i skolan idag. Fick reda på resultatet på matte provet och det gick just precis så bra som det kändes som att det skulle göra. Är riktigt nöjd och fick åter igen känna den där känslan av att pluggandet har lönat sig. Sen så skulle vi ha svenska men läraren var visst lite ''krasslig'' så det blev ingen sådan lektion. Skulle visst bara läsa i boken som ska vara ut läst 15 oktober, och den läser jag ändå lite då och då när jag får lust. Hade bildprov sen och det gick bra, tror jag i alla fall. Efter det skulle vi ha engelska men eftersom att vi har samma lärare på engelskan som på svenskan så var hon visst fortfarande lite ''krasslig'', så det blev ingen engelska heller. Och då fick vi självstudier på samhällskunskapen så vi fick sluta 2 timmar tidigare. Trevligt. Däremot måste jag gå in på riksdagen.se och titta runt lite men det går nog fort.


Heirå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards