Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Frida - 3 oktober 2010 20:36

Hei hei.


Idag har jag läst ut min engelska bok. Tomorrow when the war began (Imorgon när kriget kom på svenska). En bra bok och jag är väldigt sugen på att läsa fortsättningen för att få veta hur det går då denna bok inte innehåller något riktigt slut. 


Sen har jag pluggat lite kemi också. Så har jag väl gjort lite mer saker också. Pappa drog ut mig på promenad i 40 minuter. 40 minuter av min dyrbara fritid. Tog i alla fall med mig kameran och knäppte lite kort. 


Jag läste ut en till bok för några dagar sedan. Svinhugg av Marianne Cederwall. Mirjam flyttar tillbaks till Gotland efter många år i Lappland. I kikarn har hon hämnd, hämnd på tre män. Det här är en helt okej bok om man vill ha lite underhållning via en bok. 


Svampskogen

  

  


Heirå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards