Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Frida - 27 februari 2014 21:29

Hei.


Det förflutna kommer ikapp och går inte att stoppa. Jag får ont i ögonen. Aj. Huhu. Nae. Nu blev det inget roligt längre. Är tött i ögonen och vill helst somna och vakna om någon månad eller så. Vet inte vad jag ska göra av mig. Kanske bäst att gå och gräva ned sig. Ses vi på andra sidan? I Kina. Tror inte det. Kommer jag någonsin komma till Kina? Veta kan man ju aldrig men det är inte prio ett på min besökarlista. Klarat av presentation på första delen av projektarbetet idag. Det innebär att jag är projektfri i helgen. Underbart. Då kanske jag äntligen verkligen kan fokusera på lite kemi och matte. För det behövs. Tomater. Har bestämt mig för att verkligen försöka börja gilla krossade tomater. Det går inte att snart ha vandrat runt i tjugo år och fortfarande inte klara av krosstomater. Finns så många recept som låter gott så läser man receptet: 1 burk krossade tomater. Dags för förändring. Har en tagg i foten. I akilleshälen. Nej, nu vet inte jag vad jag pratar om. Kan det inte bli sommar nu på en gång? Jag vill inte ha den jämngrå färgen utanför fönstret och kalagrenar mer. Människan behöver sol, värme och blommor. Det kan inte bara vara jag som blir glad av blommor. Färgglatt och fint. 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards