Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Frida - 21 februari 2014 22:36

Hej.


Idag är det en sådan typiskt jättetråkig fredagkväll. Slö tittade på Fångarna på fortet. Varför? Ingen aning. Det var inte bra över huvud taget. Längtar tills jag flyttar och kan använda internet så mycket jag vill. Förlåt för mitt tjat men jag gillar min dator. Har inte hänt något utöver det vanliga vad jag vet. Imorgon ska jag nog göra något annat. Plötsligt blev det kul att skriva labbrapport. Det kan vara jättekul att arbeta tillsammans med andra om man går bra ihop med dem. Om man däremot inte gör det. Tänker på något speciellt. Det stavas projekt. Blö. Det ligger inte högst på min prioriteringslista. Snarare lägst. Hahha. Kan inte låta bli att hånskratta åt det. Imorgon ska jag först plugga och sedan göra något annat. Jag vet vad, det vet inte ni. 

Det är mindre folk på mattelektionerna än någonsin och för första gången förstår jag varför. Denne lektionsmänniskan alltså. Fråga om hjälp är ungefär sista utvägen. Om ens det. Jag går dit för att ha andra att disskutera uppgifterna med och för att det är lättare att fokusera där än hemma. Det skulle jag också ha gjort om jag var er andra. Det blev lite snurrigt. Jag har något att se fram emot! Vad berättar jag inte än. Förr eller senare får ni också veta. Whoppie! Whoppie pie. Jag köpte en kokbok. Woohop. Bokrea är fint. Hoppas den kommer hit nästa vecka. Vill inte hinna flytta innan. Fast dit är det två veckor. Tänker sova tidigt. Ingen idé att sitta uppe när jag ändå inte har något att göra. Käner mig rastlös. Usch. Det kryper i armarna. 


Hai då. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards