Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Frida - 22 januari 2014 21:25

Hoj!


För ett år sedan skrev jag: If there is a Lonndonresa we want it now-ow-ow! Det är ett årsedan Now. Minns fortfarande när jag hörde den låten första gången. Snart är det ett år sedan Londonresan också. Fy vad tiden går fort. Känns inte som att jag har något att se fram emot just nu. Att ha saker att se fram emot är en viktig sak för mig. Får se fram emot sommaren helt enkelt! Klarat både min omtenta i matte och organisk kemitentan! Då blev det lite lycka och tycker jag har rätt att unna mig något efter det. Hur det gick med den andra mattetentan känns inte så viktigt just nu då det var de två första jag siktade mest på. Får se vad jag hittar på som belöning åt mig själv. Ska vi sikta mot nästa tenta-p direkt? Den är i mitten av mars så där har vi något att se fram emot! Kanske inte. 

Hade labb idag. Det rykte massor och hade sig. Den labben fick mig att känn mig lite som en galen vetenskapsman. Var ganska färgglatt. Allting blir roligare med lite färg. 


Hai då! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards