Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Frida - 10 januari 2014 21:58

Höuj!


Att inte kunna använda datorn så mycket man vill på grund av begränsat med internet är bedrövligt! Måste flytta någonstans fort där det är obegränsat med internet. Undrar hur segt det egentligen blir om jag råkar använda upp allt? Har aldrig nått gränsen på grund av att här råder sträng ransonering. Jaja. Lever vidare i tenta-p och det är tråkigt. Samma sak dag ut och dag in. Det jag gör nu förtiden är att plugga kemi och matte. Där emellan äter jag lite. Och på kvällen unnar jag mig lite animal crossing. Det är ett sött litet spel. Om en vecka är det över. Whoohoop! Ätit potatischips idag. Det har blivit som en obligatoritet att säga potatis innan chips. Annars kan det ju vara rotfruktschips. Vem vet. Blöu. Vad jag ska vakna upp om en vecka! Har ett spel står här och väntar, ett pussel och en bok. Det ska bli så fint. Glad tenta-p på er så länge! 


Hai då. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards