Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Frida - 1 januari 2014 21:31

Hejli. 


2013 är dött och 2014 har vaknat. Det ultimata året är över. 2013 kan ha varit det bästa året någonsin för mig. Omöjligt att välja en händelse som var bäst då det var så mycket fint med förra året. Ett litet urval av vackra saker: London! Det var så fantanstikt att jag inte kan beskriva. Studenten. Kommer aldrig komma något liknande igen. Det var också fantastiskt. Linköping. Att jag flyttat hemifrån alltså. Det är väl en ganska stor grej i ens liv? Börjat plugga. Det gjorde jag ju vidderligen förut också men nu känns det mer på riktigt. Träffat nya fina människor. Verkligen fått uppleva nya saker. Nolle-p är oförglömlig och går inte riktigt att beskriva för er som inte upplevt det. Grekland var jag också i. Det är alltid så fint och varmt där och det landet kan ha den godaste maten i världen. Sommaren var fantastisk. Tackar mina vänner för det.  Nu sitter jag här igen. Har packat lite för att åka tillbaka till hem på söndag. Nu är jag hemhemma. Det är stor skillnad. Förstår inte hur jag ska orka släpa med alla grejjer. Hoppas 2014 också blir ett bra år även om det inte känns som att det kommer bli riktigt lika bra som 2013. Men det kan man ju inte veta nu! Berättar om ett år eller så om det blev bättre eller brutalt mycket sämre. 


Hai då och gott nytt år på er! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards